Festival de Música Gran Sol
El Festival de Música Gran Sol és un cicle de concerts gratuïts que se celebren a l'amfiteatre del parc del Gran Sol, en el marc de les Festes de Sant Joan de Llefià. Des de la seva primera edició, l'any 2016, han passat pels escenaris artistes de renom com Miguel Poveda o Rosario Flores.
Festival de Música Gran Sol 2024
Enguany, Paco Candela i l’espectacle Konjaleo són els protagonistes de la 7a edició del Festival de Música Gran Sol que es celebrarà el dies 21 i 24 de juny a l’amfiteatre del parc del Gran Sol del barri de Llefià de Badalona situat al carrer d’Àsia, cantonada amb el carrer de Juan Valera.
PACO CANDELA · Divendres 21 de juny, a les 22 h
La carrera del músic sevillà Paco Candela ha estat sempre lligada al flamenc. Considerat una de les millors veus del país, compta amb 16 àlbums i nombrosos premis i reconeixements per a la seva trajectòria.
Espectacle KONJALEO · Dilluns 24 de juny, a les 22 h
El guitarrista Diego Cortés i l’Asociación Flamenco Vivo presentaran l’espectacle flamenc Konjaleo. A més de la guitarra flamenca com a instrument principal, l’espectacle es complementa amb una formació en la qual la percussió, les veus i el ball flamenc fan un recorregut per diversos gèneres que van des dels pals tradicionals del flamenc, a la rumba catalana i les sevillanes.
Entrada lliure fins a completar aforament.