Conferència "La novel·la negra llatinoamericana" a càrrec de Blanca Bravo

<bound method DexterityContent.Title of <Event at /fs-badalona/badalona/ca/serveis-ajuntament/cultura/agenda/la-novel-la-negra-llatinoamericana-a-carrec-de-blanca-bravo>>.

Conferència

Dins el Cicle de novel·la negra: Tinta assassina

Tot tenint en compte que els escriptors llatinoamericans també es van inspirar en la proposta d’E. A. Poe, s’analitzarà l’escriptura de J. L. Borges, J. Cortázar, R. Bolaño, entre d’altres, per acabar comentant
Crónica de una muerte anunciada, de García Márquez. Aquesta obra -casi una antinovel·la negra- servirà per fer una lectura trencadora dels tòpics del gènere.

Blanca Bravo (Barcelona, 1972) és doctora en literatura contemporània per la Universitat de Barcelona. Compagina la docència amb l’escriptura. Ha coordinat diversos monogràfics (Revista de Occidente, Cuadernos Hispanoamericanos) i cicles literaris (Espai Betúlia). La seva obra inclou novel·les històriques: La otra vida i Las dos manos de Cervantes, biografies: Carmen de Burgos Colombine. Contra el silencio i Suzanne Valadon. Mírate a la cara, àlbum il·lustrat: Mi silencio i novel·les infantils: El pitjor equip del món, L’Arbre i jo i Les nou pedres.

Entrada lliure fins a completar l’aforament.

Imatges relacionades

Quan?

13/05/2025 de 18:30 a 19:30

(Europe/Madrid / UTC200)

Ubicació virtual
https://www.espaibetulia.cat/event/cicle-de-novella-negra-tinta-assassina/
Nom de contacte
Telèfon de contacte
Tel. 93 464 62 55
Gratuït
Web
Lloc web extern
Afegiu l'esdeveniment al calendari
iCal
Mapa de l'esdeveniment