- https://www.badalona.cat/ca/actualitat/agenda/32457
- Presentació del llibre "La coeducación secuestrada". Crítica feminista a la penetración de las ideas transgeneristas en la educación.
- 2023-02-21T19:00:00+01:00
- 2023-02-21T00:00:00+01:00
Silvia Carrasco Pons (coord.), Ana Hidalgo Urtiaga, Araceli Muñoz de Lacalle y Marina Pibernat Vila.
Presentaran: Iban Mañas, professor d'educació de la UIB, i les autores Silvia Carrasco Pons i Marina Pibernat.
Organitza: Vocalia de Dones de l'Associació Veïnal Juan Valera
Col·laboren: Federació Dones Badalona i Saltamartí Llibres

Silvia Carrasco Pons. Doctora en Antropologia Social. Professora titular d'Antropologia a la Universitat Autònoma de Barcelona i coordina el grup de recerca EMIGRA. Cofundadora de DoFemCo, presidenta de Feministes de Catalunya i integrant de la coordinadora de la plataforma estatal Confluència Moviment Feminista.

Ana Hidalgo Urtiaga. Doctora en Estudis Literaris per la Universidad Complutense de Madrid. Professora d'Ensenyament Secundari en l'Especialitat d'Anglès des de 2006 a la Comunitat de Madrid. Presidenta i cofundadora de DoFemCo. Conferenciant i formadora en coeducació.

Araceli Muñoz de Lacalle. Doctora en Filosofia i Ciències de l'Educació per la Universidad Complutense de Madrid, llicenciada en Psicologia Evolutiva i diplomada en Treball Sistèmic Familiar per la Universidad Emilio Cárdenas de Mèxic. Cofundadora de DoFemCo i integrant de Mujeres Unidas Contra el Maltrato i Mujeres Progresistas de Retiro. Col·labora amb l'Agrupació AMANDA.

Marina Pibernat Vila. Doctora en Antropologia Social i historiadora. Forma part del grup d'investigació EMIGRA de la Universitat Autònoma de Barcelona. Membre de DoFemCo i de Feministes de Catalunya.
- Quan?
-
21/02/2023 de 19:00 a 00:00
(Europe/Madrid / UTC100)
- On?
- Espai Betúlia
- Afegiu l'esdeveniment al calendari
- iCal