Herois i Heroïnes contra el canvi climàtic
«Herois i Heroïnes contra el canvi climàtic» és un projecte del Servei Juvenil de Badalona que promou la consciència ambiental i la participació activa dels joves en la cura dels espais naturals de la ciutat.
La iniciativa és una evolució del projecte ‘Herois i Heroïnes 2030’, que fins ara se centrava en el medi marí. En aquesta nova edició, s’incorpora també l’entorn de muntanya, ampliant la mirada cap als diferents ecosistemes naturals del territori.
El projecte es desenvolupa amb la col·laboració de l’Espaimar CNB i de l’Escola de Natura Angeleta Ferrer, i s’adreça principalment a joves d’entre 15 i 18 anys vinculats als instituts i als Espais Joves de la ciutat.
El programa s’iniciarà el 26 de març al Badiu Jove i inclourà diverses sessions participatives amb activitats pràctiques al mar i a la muntanya, com caiac, paddle surf o senderisme, així com la creació d’una campanya de sensibilització dissenyada pels mateixos joves.
El projecte culminarà amb una gran acció final de recollida de residus, amb una neteja a la muntanya el 21 de maig i una neteja al mar el 5 de juny, coincidint amb el Dia Mundial del Medi Ambient.
Més informació i inscripcions a badiujove@badalona.cat – i als telèfons; 93 483 29 34 / 690 306 812
Tràmits destacats
- Autorització per pintar un grafiti Obre en una nova finestra
- Carnet d'alberguista Obre en una nova finestra
- Carnet estudiant ISIC Obre en una nova finestra
- Carnet jove Obre en una nova finestra
- Carnet jove internacional IYTC Obre en una nova finestra
- Carnet professor ITIC Obre en una nova finestra
- Consultes en línia al Servei d'Informació Juvenil Obre en una nova finestra
- Assessoria per a joves Obre en una nova finestra
- Sol·licitud de subvenció en l'àmbit de Joventut Obre en una nova finestra
- Connect'ART. Fira de joves creadors i creadores de Badalona Obre en una nova finestra