



|
Convocatòria |
Import Adjudicat |
Òrgan Convocant |
Any |
|
1.090.865 € |
Departament d’Educació de la Generalitat de Catalunya |
2024 |
Codi i component del PRTR: C21. I1
Amb l’objectiu d’ampliar l’oferta de places del primer cicle d’educació infantil, l’Ajuntament de Badalona va presentar un projecte constructiu de l’escola bressol municipal Bugui Bugui.
Aquesta nova escola bressol representarà 107 places per a infants de 0 a 3 anys, i serà dissenyada amb materials sostenibles que minimitzen el cost energètic com la fusta.
El projecte forma part de la política palanca VII del PRTR, component 21 per a la modernització i digitalització del sistema educatiu, en el marc del qual el Ministeri d'Educació i Formació Professional desenvoluparà, amb el conjunt de les comunitats autònomes, el programa de cooperació territorial d'impuls d'escolarització en el primer cicle d'educació infantil amb noves places de titularitat pública, prioritàriament per a infants d'1 i 2 anys.
Contribueix als Objectius de Desenvolupament Sostenible 4 i 11 relatius a l’educació de qualitat i les ciutats i comunitats sostenibles.

