Twitter Facebook Instagram Youtube

Com es presenta una queixa?

Les queixes s’han de presentar sempre per escrit i s’han d’adreçar per correu postal, correu electrònic o personalment a la seu de la Defensa de la Ciutadania de Badalona.

L’escrit de queixa, que ha d’anar signat, ha de ser clar i concís, i ha d’indicar:

· el nom i els cognoms, l’adreça postal, i, si pot ser, el telèfon de la persona que el formula

· el fet que motiva la queixa i aquelles circumstàncies que puguin ser d’interès

· la petició concreta que es fa a la Defensa de la Ciutadania

· tota la documentació que pugui servir per aclarir el cas

Qui pot presentar una queixa?

Persones físiques o jurídiques que creguin que l’administració pública els ha vulnerat algun dret que la legislació els reconeix.

Com es pot fer?

Presencialment

· Oficina de la Defensa de la Ciutadania. Francesc Layret 86-90 1er pis. Telèfon 93 389 55 02

Correu postal o correu electrònic

· Defensa de la Ciutadania. Francesc Layret 86-90 1er pis. 08911 Badalona

. dfciutadania@badalona.cat

Impresos model

Formulari queixa Defensa de la Ciutadania

Documentació que cal aportar

Tots els documents que puguin servir per aclarir el cas.

Molt important: Per presentar una queixa a la Defensa de la Ciutadania contra l’administració municipal s’han d’haver esgotat la vies de reclamació que l’Ajuntament té previstes en cada cas.

Preu

Totes les actuacions de la Defensa de la Ciutadania són gratuïtes per a les persones que sol·liciten el servei.

Organisme responsable

Defensa de la Ciutadania

Observacions

Convé que es tingui present quan pot i quan no pot intervenir el Síndic Defensor de la Ciutadania en un tema. Aquesta qüestió es pot consultar als apartats En què pot intervenir i Quan no pot intervenir