Serveis d’informació a la ciutadania
Dues de les funcions principals del Servei d’Atenció al Ciutadà són el Padró Municipal d'Habitants i el Registre General.
Assumeix les funcions d’OAMR, Oficina d’Assistència en Matèria de Registre.
Podem donar suport per realitzar tràmits electrònicament, només cal enviar un mail a sac@badalona.cat donant el número de telèfon i ens posarem en contacte.
Oficines municipals Edicifi El Viver
La Oficina es troba ubicada a l’Edifici del Viver, Plaça Assemblea de Catalunya 9-12 planta baixa.
L’horari d’atenció al públic és de dilluns a divendres de 8.30h a 13.30h i els dijous també a la tarda de 16.00h a 18.00h
Les tardes del mes d’agost, festes de Nadal i Setmana Santa estan tancades.
Telèfon cita prèvia, 934832925
Telèfon centraleta, 934832600