Twitter Facebook Instagram Youtube

Signatura d’un protocol de col·laboració entre l’Ajuntament de Badalona i la Fundació Vallparadís – Mútua Terrassa

11:30

El Servei d’Impuls Municipal de Promoció de l’Ocupació (IMPO) gestionarà la contractació de personal per a la posada en marxa a la ciutat d’un nou centre assistencial per a la gent gran

Aquest dijous 2 de maig, l’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i el director gerent de la Fundació Vallparadís - Mútua Terrassa, Ramon Ramells Nieto, signaran un protocol de col·laboració que posarà les bases perquè l’Ajuntament de Badalona, a través del Servei d’Impuls Municipal de Promoció de l’Ocupació (IMPO), col·labori en els processos de contractació de personal per al nou centre assistencial per a la gent gran de la Fundació a la ciutat de Badalona.

L’acte de signatura tindrà lloc a les 11.30 hores del dijous 2 de maig a la sala de premsa de l’edifici municipal El Viver (plaça de l’Assemblea de Catalunya 9).

La Fundació Vallparadís posarà en funcionament un equipament assistencial per a la gent gran que estarà situat al carrer de Cervantes, oferint 136 places per a persones grans i un centre de dia.