Twitter Facebook Instagram Youtube

Lliurament de la recaptació econòmica del Rotary Club de Badalona al programa AUTIS+ de BSA i presentació del nou projecte MOTIVA’T

12:00

El dimarts, 2 d’abril, a les 12 hores, a la sala de reunions de la Unitat Polivalent de Salut Mental de BSA tindrà lloc l’acte de lliurament de la recaptació econòmica del Rotary Club de Badalona al programa Autis+ de BSA. La iniciativa va ser escollida per l’entitat per destinar-hi la recaptació del sopar solidari ('Nit de Paul Harris') celebrada el 16 de novembre passat a l’Espai Titus de Badalona.

AUTIS+ és un programa d’incorporació de les TIC amb finalitat terapèutica per als infants i joves amb Trastorns de l’Espectre Autista i altres trastorns associats a l’aïllament i la soledat.

En el mateix acte, es presentarà el nou programa seleccionat per l’entitat badalonina per rebre el finançament del sopar solidari d’enguany. MOTIVA’T és el programa de rehabilitació funcional i psicològica a través de la sociabilització per al a gent gran al Centre Sociosanitari El Carme de BSA

En l’acte participaran Eva Guillén, vicepresidenta del Consell d’Administració de BSA i regidora de l’Àrea de Recursos Humans i de Contractació de serveis i subministraments; el vicepresident del Rotary Club Badalona, Joaquim Azofra; la gerenta de BSA, Pilar Otermin; la cap de Salut Mental i Addiccions de BSA, Esther Lobo i el cap clínic del Servei de Geriatria i Cures Pal·liatives, José Manuel Cancio.

CONVOCATÒRIA A MITJANS DE COMUNICACIÓ

Els mitjans que vulguin assistir-hi han de confirmar assistència al correu electrònic: comunicacio@bsa.cat

Badalona Serveis Assistencials és una organització de titularitat municipal que presta serveis integrals de salut i socials a la població del Barcelonès Nord i al Baix Maresme, per tal de promoure, mantenir i restablir la salut individual i comunitària i afavorir el benestar de les persones. Amb 16 centres i més de 1.400 professionals atén a una població superior als 430.000 habitants. Dona servei en els diferents nivells assistencials, és a dir, en l'atenció primària, l'hospitalària, la sociosanitària, la salut mental i addiccions, i també atén la salut sexual i reproductiva i la salut laboral.

Rotary és una organització de caràcter internacional fundada a Xicago el 23 de febrer de 1905 sota la iniciativa de Paul Harris i quatre companys de diferents professions amb la intenció de millorar la seva relació de companys i amb l’objectiu de millorar-se personalment per dedicar-se al servei de la societat local i encara més enllà del seu entorn a tot el món. Aquesta petita entitat es va desenvolupar molt ràpidament amb socis que s’agrupen en Clubs locals primer pels Estats Units i després arreu del món. Rotary Club Badalona va ser constituït l’any 2002 i en l’actualitat està integrat per vint socis, homes i dones, empresaris i professionals liberals de diferents sectors i àmbits industrials d’aquesta ciutat.