10:30
Pont del Petroli
Xavier Garcia Albiol, alcalde de Badalona, i Daniel Gracia, segon tinent d'alcalde de l'Ajuntament de Badalona
L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, visitarà el pròxim dilluns, 21 de setembre, a les 10.30 hores, els treballs de reconstrucció del pont del Petroli, actualment en execució des del mar. L’acompanyarà el segon tinent d’alcalde de l’Ajuntament de Badalona, Daniel Gracia.
En finalitzar la visita, l’alcalde atendrà els mitjans de comunicació.
Les obres de reconstrucció es van iniciar el mes de maig amb l’objectiu de reparar els greus desperfectes ocasionats pel temporal Glòria, el gener de 2020. El projecte té prevista la seva finalització a finals de 2026.
Des del mes de juliol, els treballs es desenvolupen principalment des del mar, amb el suport d’una pontona instal·lada davant del litoral de Badalona, que permet garantir l’ancoratge i l’estabilitat necessaris per executar la intervenció.
Els mitjans de comunicació interessats a assistir-hi s’han de posar en contacte, abans de dilluns, amb el Servei de Comunicació de l’Ajuntament de Badalona en el telèfon 659587066.