L’alcalde de Badalona i representants dels grups municipals viatgen demà a Madrid amb l’objectiu d’impulsar canvis reglamentaris i legals que permetin salvar el Club Nàutic Bétulo

12:00

Representants del govern municipal i de l’oposició mantindran una reunió conjunta al Congrés dels Diputats amb membres dels seus respectius grups parlamentaris i el president del club

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol; la segona tinenta d’alcalde i diputada al Congrés Cristina Agüera; el tercer tinent d’alcaldia i regidor d’Urbanisme, Daniel Gracia, i representants de tots els grups municipals excepte Guanyem -que dona suport a la iniciativa però ha excusat la seva presència-, mantindran demà dimecres 26 de juny al Congrés dels Diputats una reunió conjunta per tal de plantejar la necessitat de fer modificacions reglamentàries i legals que permetin salvar el Club Nàutic Bétulo . Per part de l’oposició, els assistents a la reunió seran el president del grup socialista, Fernando Carrera; la portaveu d'ERC Olga Gàmez; i la presidenta del grup En Comú Podem, Aïda Llauradó.

En la reunió hi participaran també membres dels respectius grups parlamentaris, així com el president del Club Nàutic Bétulo, Carlos Sánchez.

La reunió tindrà lloc demà dimecres dia 26 de juny, a les 12.00 hores, a la sala Cisneros Laborda del Congrés dels Diputats.

A l’inici de la reunió es podran prendre imatges i al final hi haurà atenció als mitjans de comunicació al Pati dels Lleons.

Amb l’objectiu de poder tramitar les acreditacions oportunes, es prega confirmació al correu electrònic mtgarcia@badalona.cat durant la jornada d’avui, indicant nom i cognoms, número de DNI, mitjà de comunicació i telèfon de contacte, indicant a l’assumpte del correu la paraula ACREDITACIÓ.