Twitter Facebook Instagram Youtube

L’Ajuntament de Badalona ofereix una recepció a Marc Orts, guanyador del premi Goya 2024 al millor so per la pel·lícula "La sociedad de la nieve"

11:30

L’acte tindrà lloc divendres 8 de març, a les 11.30 hores, al saló de plens de la Casa de la Vila

L’Ajuntament de Badalona oferirà aquest divendres 8 de març a les 11.30 hores, al saló de plens de la Casa de la Vila, una recepció al tècnic de so badaloní Marc Orts, que aquest any ha guanyat el Goya al millor so, per la pel·lícula La sociedad de la nieve, del director Juan Antonio Bayona. Durant la recepció l’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, entregarà a l'homenatjat la Venus de Badalona, un símbol de la ciutat.

Aquest és el setè premis Goya que ha guanyat com a millor so que s’afegeixen a les set estatuetes que ja té dels premis Gaudí.  Orts ha guanyat altres sis vegades el premi Goya al millor so: el 2008 amb El orfanato; el 2011 amb Buried (Enterrat); l’any 2013 amb The Impossible; un any després amb la pel·lícula El Niño; el 2017 amb Un monstre em ve a veure, i el 2022 per Tres.

A més Marc Orts també ha guanyat set premis Gaudí al millor so pel seu treball a REC 2 l’any 2009; per The Impossible el 2013; pel El Niño el 2014; Anacleto: Agente secreto l’any 2016, Un monstre em ve a veure un any després; Dolor y gloria el 2019, i Tres el 2022.