Segona edició de les Caramelles de la Gent Gran de Badalona

Segona edició de les Caramelles de la Gent Gran de Badalona.
La plaça de la Vila serà aquest dimecres 3 de juny el lloc de trobada pels caramellaires i les corals badalonines
 
 
Aquest dimecres 3 de juny tindrà lloc la Segona edició de les Caramelles de la Gent Gran de Badalona. Participaran en l’acte les corals Mercader-Morera; Betulo; Badalonense; Pep Ventura; Sant Crist i Nova Lloreda, acompanyades pel Cor Veus de la Virreina de Tiana.
 
Les caramelles són una tradició de la cultura catalana, arrelada en la celebració de la Pasqua, que simbolitza la unió de la comunitat a través de la música i el cant.
 
A partir de les 17 hores, els caramellaires ompliran la plaça de la Vila de Badalona amb les seves melodies. A les mateixes portes de la Casa Consistorial, la regidora de Gent Gran de l’Ajuntament de Badalona, Florència Badia Aviño, oferirà un present a les corals participants, tal com mana la tradició. Tot seguit, els cantaires iniciaran un itinerari fins al passeig Marítim, on a tocar de l’Escola del Mar, oferiran les caramelles i diverses cançons amb tocs d’esperança i d’ironia.
 
La regidora de Gent Gran, Feminisme i LGTBIQ+ i Diversitat Funcional, Florència Badia, anima la ciutadania a “donar suport a tradicions de la cultura popular catalana com aquesta, per tal de contribuir a mantenir-les vives i que continuïn formant part del patrimoni cultural”.

Fitxers relacionats