L’Escola del Mar acull l’exposició “Art Urbà”, una retrospectiva sobre l’escena artística del Barcelonès Nord

L’Escola del Mar acull l’exposició “Art Urbà”, una retrospectiva sobre l’escena artística del Barcelonès Nord.

La mostra es podrà visitar de l’1 al 15 d’octubre i inclou obres, fotografies, cartells, peces de roba i altres materials que recorren l’evolució de l’art urbà al territori

Aquest dijous 1 d’octubre, a les 18 hores, a la sala d’exposicions de l’Escola del Mar s’inaugurarà l’exposició “Art Urbà”, una retrospectiva dedicada a l’evolució de l’art urbà al Barcelonès Nord i als seus principals protagonistes.

La mostra, que es podrà visitar fins al 15 d’octubre, reunirà obres, fotografies, cartells, peces de roba i altres materials representatius d’aquest moviment cultural, amb l’objectiu d’oferir una mirada global a la seva trajectòria i impacte al territori. L’Escola del Mar, Centre d’Estudis Marins, es troba al passeig de la Rambla,37.

L’exposició compta amb la col·laboració de les tres entitats d’art urbà més grans i amb més trajectòria del Barcelonès Nord: Rodalies Cultural, SapsQue i La Perifèrica. La iniciativa s’emmarca en el CE-CAL (Cicle d’Exposicions Centrades en l’Art Local), un projecte que preveu el desenvolupament de cinc exposicions a Badalona i Sant Adrià de Besòs al llarg de l’any 2026.

Aquest cicle té com a objectiu reforçar la presència del talent local, donar visibilitat als creadors del territori i promoure espais de participació i trobada al voltant de les arts visuals.

El dia de la cloenda, el 15 d’octubre, tindrà lloc una visita comentada.

L’entrada és gratuïta.

Fitxers relacionats