L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i el periodista Fernando Ónega conversaran sobre la importància de la connectivitat per a la gent gran

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i el periodista Fernando Ónega conversaran sobre la importància de la connectivitat per a la gent gran.

El Museu de Badalona acollirà el pròxim dijous 9 d’octubre la jornada organitzada per l’Ajuntament i el diari digital 65YMAS “Longevitat Saludable: Connect@t”

L’Ajuntament de Badalona i el diari digital 65YMÁS.COM, que presideix el periodista Fernando Ónega, han organitzat la jornada Longevitat Saludable: Connect@t. La importància de la connectivitat en el col·lectiu de persones grans, que tindrà lloc el pròxim dijous 9 d’octubre al Museu de Badalona. Aquest acte s’emmarca en les activitats dirigides al col·lectiu de la gent gran de Badalona amb motiu de la celebració del Dia Internacional de la Gent Gran el passat 1 d’octubre.

L’alcalde de Badalona, Xavier Garcia Albiol, i el periodista i president de 65YMÁS, Fernando Ónega, mantindran una conversa/entrevista oberta als assistents a les 17.05 hores i d’uns 30 minuts de durada.

Posteriorment, tindrà lloc la taula de debat “Els sèniors digitalitzats” amb la participació del president de la Federació d’Associacions de Gent Gran de Catalunya (FATEC), Josep Carné; de la representant de la Sociedad Española de Geriatría y Gerentología, Sandra Pàmies; del director de l’àrea de negoci Badalona CaixaBank, Víctor Manuel Moreno i del secretari de la Fundación Más Senior, José Luís López.

Fitxers relacionats