L’acte tindrà lloc dijous 4 setembre, a les 19 hores, al saló de plens de la Casa de la Vila en reconeixement als seus èxits esportius
L’Ajuntament de Badalona oferirà una recepció a una representació dels diversos equips de futbol americà dels Badalona Dracs. L’acte tindrà lloc aquest dijous, 4 de setembre, a les 19 hores, al Saló de Plens de la Casa de la Vila, i comptarà amb la presència de l’alcalde, Xavier Garcia Albiol, i del vicepresident i director tècnic de Badalona Dracs, Jordi Soler.
L’acte es promou en reconeixement dels nombrosos èxits esportius de la passada temporada i en agraïment per la seva trajectòria com a club pioner d’aquest esport. L’origen i el desenvolupament del futbol americà a Catalunya, i a Espanya, està lligat estretament a la ciutat de Badalona des de la fundació dels Dracs l’any 1987. Entre els èxits de la temporada passada cal destacar l’equip Júnior Sub-19, campió de la Lliga Catalana i de la Lliga Nacional de Futbol Americà (LNFA); l’equip Sub-15, campió de la Copa Catalana de la secció de Flag Football i l’equip Sub-13, campió del Torneig Internacional de Chengdu (Xina) i segon de la Copa Catalana.
Badalona Dracs és l’equip degà del futbol americà a Espanya i atresora un extens palmarès amb 11 LNFA, 7 Copes d’Espanya, 14 Copes Catalanes, 2 subcampionats de l’EFAF Cup i 2 semifinals d’EuroBowl.