La VII Jornada de gent gran de Badalona posa el focus en les addiccions

La VII Jornada de gent gran de Badalona posa el focus en les addiccions.

La jornada tindrà lloc el dijous 22 d’octubre i constarà d’una sessió tècnica al matí, a la sala d’actes de la Fundació Llegat Roca i Pi, i d’una activitat lúdica a la tarda, al Centre Cultural Nau 3 de l’Escorxador

 

“Addicions en la gent gran: una realitat gairebé invisible”, és el títol de la VII Jornada de gent gran a Badalona que tindrà lloc dijous 22 d’octubre organitzada pel grup d’entitats socials La Teranyina, que treballen en l’àmbit de la gent gran, amb la col·laboració de l’Ajuntament de Badalona, Badalona Serveis Assistencials (BSA), ASAUPAM, la Fundació Llegat Roca i Pi i PFB Serveis Funeraris.

La VII Jornada de gent gran de Badalona inclou una conferència i dinàmiques participatives per reflexionar sobre les addiccions en persones grans. La jornada tècnica, de 9 a 13 hores, tindrà lloc a la sala d’actes de la Fundació Llegat Roca i Pi (avinguda d’en Martí Pujol, 654). A la tarda, de 16.30 a 18 hores, al Centre Cultural Nau 3 de l’Escorxador (carrer de Don Pelai, 22) serà el torn per a les activitats lúdiques amb música a càrrec del guitarrista Kevin Lisbona.

Programa de la jornada

Sala d’actes de la Fundació Roca i Pi

9 h | Recepció dels assistents

9.30 h | Inauguració de la jornada

  • Eva Gayarre, vicepresidenta de la Fundació Llegat Roca i Pi.
  • Florencia Badia, regidora de l’Àrea de Gent Gran, Feminisme i LGTBIQ+, i Diversitat Funcional de l’Ajuntament de Badalona.

9.45 h | Conferència “El buit i desemparament en les addiccions silencioses. Visió de gènere. Ens hi posem?” A càrrec de Sira Díaz, psicòloga i doctora en Psiquiatria del Centre Delta de Badalona Serveis Assistencials.

10.45 h | Pausa cafè

11.15 h | Dinàmica participativa, a càrrec de Pol Vergara i Pep Pitart, d’ASAUPAM (Programa de Prevenció d’Addiccions de l’Ajuntament de Badalona).

13 h | Cloenda

Centre Cultura Nau 3 de l’Escorxador

16.30 – 18 h | Activitat musical i berenar

Actuació de Kevin Lisbona.

 

Inscripcions

Correu electrònic a:

lateranyinabadalona@gmail.com

Formulari d’inscripció:

https://forms.cloud.microsoft/e/5DM255xR0L