El dissabte 26 de setembre, arriba el II Tardeo Final d’Estiu Badalona a la plaça del President Tarradellas

El dissabte 26 de setembre, arriba el II Tardeo Final d’Estiu Badalona a la plaça del President Tarradellas.
El Badalona Music Session: La Gran Festa dels 80s! començarà a les 19 hores
 
La proposta, gratuïta i oberta a tota la ciutadania, combinarà música en directe, animació, dansa i audiovisuals, i donarà la benvinguda a la tardor
 
L’alcalde, Xavier Garcia Albiol, ha destacat que el govern torna a apostar pel tardeo, “un format que va ser un èxit des del primer moment i que els badalonins de totes les edats han acollit de manera extraordinària”
 
 
La plaça del President Tarradellas, al barri del Gorg, serà l’escenari el pròxim dissabte 26 de setembre de la segona edició del Tardeo Final d’Estiu Badalona. Es tracta de la ‘Badalona Music Session: La Gran Festa dels 80s!’, una proposta musical i escènica que convidarà el públic a reviure, a partir de les 19 hores, els grans èxits d’una de les dècades més icòniques de la música.
 
Després de la gran acollida de la primera edició, celebrada el setembre de 2025, i de les dues sessions programades durant les Festes de Maig d’enguany —una dedicada a la música urbana i una altra als anys 80—, la ‘Badalona Music Session’ torna a apostar per aquest format de tardeo amb una nova edició dedicada, entre molts altres artistes, a Queen, Michael Jackson, Madonna, Boney M o Alaska.
 
L’activitat, de caràcter gratuït, estarà liderada per la DJ Neus González. La sessió marcarà l’inici de la nova temporada cultural a la ciutat després de l’estiu i combinarà música, animació en directe, un cos de ball professional i coreografies amb una posada en escena que inclourà audiovisuals sincronitzats amb la música.
 
La cita convida el públic a cantar, ballar i reviure alguns dels himnes musicals d’una dècada icònica, en una tarda pensada per combinar música, nostàlgia i ambient festiu.
 
L’alcalde, Xavier Garcia Albiol, ha assenyalat que el govern municipal torna a apostar una vegada més pel tardeo, “un format que va ser un èxit des del primer moment i que els badalonins de totes les edats han acollit de manera extraordinària”. “Ara tornem amb la segona edició del tardeo de final d’estiu, una cita que volem consolidar a Badalona com una proposta per gaudir de la música, passar una bona estona i acomiadar l’estiu plegats”, ha explicat Garcia Albiol.
 
Organitzada per l’Ajuntament de Badalona, la iniciativa dona continuïtat a un cicle que aposta per oferir activitats obertes a tota la ciutadania i convertir diferents espais públics de la ciutat en escenaris per a la cultura, la música i la participació.

Fitxers relacionats