La sessió se celebrarà a petició de la quarta part del nombre legal de membres de la Corporació
El Ple de l’Ajuntament de Badalona celebrarà una sessió extraordinària el pròxim divendres 27 de març, a les 14 hores, al Saló de Sessions de la Casa Consistorial. Aquesta sessió extraordinària es durà a terme a petició de la quarta part del nombre legal de membres de la Corporació, d’acord amb l’article 33.3 i l’article 35.5 del Reglament Orgànic Municipal.
El Ple extraordinari té el següent ordre del dia:
ORDRE DEL DIA
1. Primer. Aprovació de l’expressió de condol institucional de l’Ajuntament de Badalona per la mort de quatre persones sense sostre a la ciutat de Badalona durant l’any 2026.
2. Aprovació de l’acord pel qual el Ple insta el govern municipal a procedir aprovar la reobertura de l’alberg de Can Bofí Vell en el termini mínim possible, com a mesura d’urgència, ja sigui amb recursos propis o externs.
3. Aprovació de l’acord pel qual el Ple insta el govern municipal a reprendre el servei de gestió integral per a persones sense sostre de Can Bofí Vell, de manera permanent i indefinida, amb servei de pernoctació, àpats, dutxes, atenció social i d’inserció laboral, així com un servei d’infermeria.
4. Aprovació de l’acord pel qual el Ple insta el govern municipal a posar en funcionament el servei de menjador social en el termini mínim possible.
5. Aprovació de l’acord pel qual el Ple insta el govern municipal que davant l’emergència social municipal que comporta la reiteració de morts de persones sense sostre als carrers de Badalona, calen mesures especials que superin els serveis actuals, que s’han demostrat insuficients.
6. Aprovació de l’acord pel qual el Ple insta el govern municipal a elaborar un Pla de Xoc per atendre el sensellarisme a Badalona. En aquest sentit, crear una comissió especial per a l’elaboració i seguiment d’aquest pla.
7. Aprovació de l’acord pel qual el Ple insta el govern municipal a revisar els protocols de coordinació i seguiment social i sanitari de totes les persones sense sostre, i el seu reforç en el marc del Pla de Xoc per al sensellarisme.