Twitter Facebook Instagram Youtube

Dijous 2 de novembre s’obre el termini de presentació de sol·licituds per als infants que vulguin participar en la Cavalcada de Reis anant a dalt de les carrosses

Dijous 2 de novembre s’obre el termini de presentació de sol·licituds per als infants que vulguin participar en la Cavalcada de Reis anant a dalt de les carrosses.

Dimecres 22 de novembre tindrà lloc el sorteig públic per escollir els participants

El dijous 2 de novembre, a les 8.30 hores, s’obre el termini de presentació de sol·licituds per a tots aquells infants que vulguin participar en la Cavalcada de Reis 2024 de Badalona i que aniran a dalt de les carrosses. El dimecres 22 de novembre es farà un sorteig públic on sortiran escollits els nens i nenes que hi podran participar.

En aquest sorteig poden participar-hi tots els infants de Badalona que el dia 5 de gener de 2024 tinguin entre 9 i 14 anys i d’on en sortiran dos grups:

· 12 infants de 9 i 11 anys, que aniran a dalt de les Carrosses dels Reis

· 26 infants de 12 a 14 anys, que aniran a dalt de les Carrosses Dolces

Per presentar la sol·licitud cal emplenar el formulari que hi haurà a l’apartat de tràmits del portal web www.badalona.cat, dimecres 2 de novembre, a partir de les 9.30 hores, fins dijous 16 de novembre a les 13.30 hores. També es pot fer la petició de forma presencial demanant cita prèvia al Departament d’Atenció al Ciutadà.

El divendres 17 de novembre es publicarà al web de l’Ajuntament dues llistes definitives dels infants que han omplert correctament la sol·licitud, i se’ls hi assignarà un número correlatiu segons l’ordre d’entrada de la sol·licitud. Aquest número és el que servirà el dia del sorteig per escollir els infants guanyadors.

· Una llista contindrà els infants de 9 i 11 anys i que, per tant, opten al sorteig per anar a dalt de les carrosses dels tres Reis.

· L’altra llista contindrà els infants de 12 a 14 anys i que, per tant, opten al sorteig per anar a dalt de les Carrosses Dolces.

Sorteig públic el 22 de novembre

El dimecres 22 de novembre, a les 17.30 hores, a la sala de premsa de l’edifici municipal El Viver (plaça de l’Assemblea de Catalunya, 9-12), es farà el sorteig públic davant del secretari de l’Ajuntament o persona en qui aquest delegui. S’escollirà a més un altre número de la llista que servirà de tall per poder disposar dels suplents que siguin necessaris. L’entrada a aquest acte serà lliure. La llista del sorteig es publicarà el dijous 23 de novembre.

Consulteu les instruccions d’aquest sorteig a www.badalona.cat.

Badalona, 27 d’octubre de 2023